Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ένα Έξυπνο, Έξυπνο Μούτρο [1965]



ΠΟΤΗΣ (ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ): Αμάν βρε Αμαλία, τί κλαις; Κάνε λίγη υπομονή. Το γάιδαρο τον φάγαμε. Μένει μόνο η ουρά.
ΑΜΑΛΙΑ (ΣΚΙΑΔΑ): Όλο έτσι μου λες. Πόσο μεγάλη ουρά έχει αυτός ο γάιδαρος;
ΠΟΤΗΣ: Και τί θες να κάνω; Έτσι γεννήθηκε το ζώο. Εγώ θα του κόψω την ουρά;

ΠΟΤΗΣ: Γεια σου πουλάκι μου. Στο καλό και την άλλη φορά να έρθεις με την Μίνα. Να τη γνωρίσουμε στον κύριο Ιορδάνη.
ΝΑΝΑ (ΤΖΑΝΕΤ): Α...! τη Μίνα. Πολύ καλή κοπέλα. Αυτόν τον καιρό μάλιστα, σκέφτεται ν' αγοράσει και ένα ράδιο-πικάπ. Το έχει βάλει στο μάτι.
ΠΟΤΗΣ: Το 'χει βάλει στο μάτι; Ε... στο μάτι θα της μείνει!

ΠΡΩΗΝ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ (ΚΟΥΚΟΥΛΗ): Καλέ εσύ είσαι ο... ποφτός;
ΙΟΡΔΑΝΗΣ (ΡΙΖΟΣ): Μάλιστα, ο ποφτός είμαι.
ΠΟΤΗΣ: Κι εγώ ποφτός είμαι. Εσύ τι θέλεις, ποφτή;
ΠΡΩΗΝ ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ: Κι εσύ; Καλέ, πόσους ποφτούς έχετε εδώ μέσα;
ΠΟΤΗΣ: Είμαστε πολλοί ποφτοί. Εσύ ποιόν θέλεις;

ΑΜΑΛΙΑ: Πότη, απαιτώ να φανείς άντρας και να ξεπλύνεις την ντροπή της ανηψιάς μου.
ΠΟΤΗΣ: Και γω τι είμαι; Πλύστρα της ανηψιάς σου είμαι;

ΜΑΓΚΑΣ (ΠΡΟΥΣΑΛΗΣ): Ναι, αλλά η κυρία σήμερα μου κάνει νερά!
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ (ΒΟΥΤΣΑΣ): Α... μη σε νοιάζει. Τα νερά θα τα καθαρίσω εγώ.

ΠΟΤΗΣ: Να φωνάξουμε την αστυνομία.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Να τη φωνάξετε. Να έρθουν και οι δημοσιογράφοι που ψοφάνε για τέτοιους τίτλους "Γνωστοί μεγαλέμποροι της πόλης μας, εσχεδίαζον διασκέδαση με δύο ελαφρές κυρίες".
ΝΑΝΑ: Τον κακό σου τον καιρό, που θα μας πεις ελαφρές.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Γιατί, βαριές είστε;

ΠΟΤΗΣ: Έλα 'δω παιδί μου. Πήγαινε να πάρεις καμιά δεκαπενταριά μπουκάλια βερμούτ.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Δεκαπέντε; Γιατί, ποδόλουτρο θα κάνουμε;

ΝΑΝΑ: Βενζίνη έχεις;
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Γιατί, τί τη θέλεις;
ΝΑΝΑ: Για τον Ιορδάνη.
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ: Και τι είναι ο Ιορδάνης που θέλει βενζίνη; Μοτοσακό;


πηγή υπόθεσης: Multimedia CD-ROM Ελληνικός Κινηματογράφος 1997 ΕΘΝΟDATA
Φωτογραφία: Το Κουτί Με τις Ατάκες, Εκδόσεις Σιούρτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου